INTERNETA VEIKALA WWW.LARI.LT PIRKŠANAS UN PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

1. KONCEPTI

1.1. Pirkšanas-pārdošanas noteikumi – šie distances pirkuma līguma noteikumi, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus noteikumus, kas saistīti ar preču pirkšanu un pārdošanu interneta veikalā www.lari.lt (turpmāk tekstā – “Interneta veikals”).

1.2. Interneta veikals – elektroniskais veikals, kas atrodas tīmekļa vietnē www.lari.lt, kurā Pircējs, nereģistrējoties Interneta veikala sistēmā, var iegādāties Pārdevēja piedāvātās preces.

1.3. Pārdevējs – Laura Jakupkaite, kas darbojas ar uzņēmējdarbības licenci Nr. HO646950-1, tīmekļa vietnes adrese www.lari.lt.

1.4. Pircējs – persona, kas atbilst šo Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 2.2. punktā noteiktajām prasībām un kas ir iegādājusies preces Interneta veikalā pirkuma, dāvinājuma vai apmaiņas veidā.

1.5. Saņēmējs – Pircēja norādītā persona, kurai tiek piegādātas Pircēja pasūtītās preces.

1.6. Pirkuma un pirkuma līgums – starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais preču pirkuma un pārdošanas līgums, kas sastāv no preču pasūtījuma pieteikuma, kuru Pircējs iesniedz Pārdevējam, izmantojot Interneta veikalu, un Pirkuma un pirkuma noteikumiem un nosacījumiem ar turpmākiem grozījumiem un papildinājumiem. 

2. VISPĀRĪGIE NOSACĪJUMI

2.1. Ar šo pirkuma-pārdošanas līgumu Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam Preces, bet Pircējs apņemas pieņemt Preces un samaksāt par Precēm noteikto naudas summu, kā arī atlīdzināt piegādes izdevumus saskaņā ar šajos pirkuma-pārdošanas noteikumos paredzētajiem noteikumiem un nosacījumiem.

2.2 Klienti, kuri nav reģistrēti tiešsaistes veikala sistēmā un kuri:

2.2.1. rīcībspējīgas fiziskas personas, t. i., personas, kas sasniegušas 18 gadu vecumu un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas lēmumu;

2.2.2. fiziskas personas vecumā no 14 līdz 18 gadiem. Nepilngadīgas personas ir tiesīgas veikt pirkumus Interneta veikalā tikai ar vecāku, likumīgo aizbildņu vai citu pilnvaroto personu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad tās patstāvīgi rīkojas ar saviem ienākumiem vai personīgajiem līdzekļiem;

2.2.3. juridiskām personām;

2.2.4. visu iepriekš minēto personu pilnvarotiem pārstāvjiem.

2.3. Tirdzniecības darbības Interneta veikalā tiek veiktas no Lietuvas Republikas.

2.4. Kopā ar Pircēja veikto pasūtījumu šie Pirkšanas-pārdošanas noteikumi kļūst par pirkšanas-pārdošanas līgumu, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, un ir abām pusēm saistošs juridisks dokuments.

2.5. Pircējs nav tiesīgs veikt preču pasūtījumu Interneta veikalā, ja Pircējs nav iepazinies un/vai nepiekrīt Pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un pirkuma nosacījumiem. Gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt Pārdošanas un pirkšanas noteikumiem vai to daļai, Pircējs nevar veikt preču pasūtījumu Interneta veikalā. Pretējā gadījumā, ja Pircējs ir veicis pasūtījumu, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir iepazinies ar Pārdošanas un pirkšanas noteikumiem un nosacījumiem un tiem piekrīt.

2.6. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir bez nosacījumiem atbrīvots no jebkādas atbildības, ja Pircējs nav pilnībā vai daļēji iepazinies ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, pat ja viņam ir dota tāda iespēja.

3. PIRCĒJA PRASĪBAS

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces Interneta veikalā saskaņā ar šiem pirkuma noteikumiem un nosacījumiem un Interneta veikalu.

3.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no Interneta veikalā noslēgtā Pirkuma-pārdevuma līguma, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preču piegādes dienas Pircējam Civillikumā un šajos Pirkuma-pārdevuma noteikumos noteiktajā kārtībā.

3.3. Tiesības atkāpties no Pirkuma-pārdevuma līguma neattiecas uz juridiskām personām un to pilnvarotajiem pārstāvjiem.

4. PIRCĒJA PIENĀKUMI

4.1. Pircējs pēc pasūtījuma veikšanas Interneta veikalā samaksā par Precēm un pieņem Preces šajos Pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā kārtībā.

4.2. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot Interneta veikalu.

4.3. Pircējs ir atbildīgs par pasūtījuma veidlapā norādīto datu precizitāti, pareizību un pilnīgumu, kā arī par savlaicīgu datu labošanu izmaiņu gadījumā. Pārdevējs nekādā gadījumā nav atbildīgs par Pircējam un/vai trešajām personām nodarītajiem zaudējumiem, ja Pircējs reģistrācijas veidlapā sniedz neprecīzus, nepareizus, nepilnīgus datus vai savlaicīgi neizlabo mainītos personas datus.

4.4. Ja Pircējs pamana, ka pasūtījuma veidlapā ir nepareizi norādījis preci un/vai piegādes adresi, viņš nekavējoties par to informē Pārdevēju. Ja Pircējs nav informējis Pārdevēju par nepareizu pasūtījumu, Pircējs var pieprasīt Preču atgriešanu vai nomaiņu tikai saskaņā ar Pirkšanas un pārdošanas noteikumu 14. punktā noteikto kārtību.

4.5. Izmantojot Interneta veikala pakalpojumus, Pircējs apņemas ievērot šos Pārdošanas noteikumus un citus noteikumus un nosacījumus, kas skaidri norādīti Interneta veikalā, un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.

5. PĀRDEVĒJA TIESĪBAS

5.1. Ja Pircējs mēģina graut Interneta veikala stabilitāti un drošību vai pārkāpj Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 4. punktā noteiktās saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja iespējas izmantot Interneta veikalu.

5.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai pastāvīgi apturēt Interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam.

5.3. Pārdevējam ir tiesības anulēt Pircēja pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam, ja Pircējs nav samaksājis par Preci 2 (divu) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad ir izvēlējies Pirkšanas noteikumu 8.2.1. un 8.2.2.2. punktā noteiktos apmaksas veidus.

6. PĀRDEVĒJA PIENĀKUMI

6.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam iespēju izmantot Interneta veikala sniegtos pakalpojumus (reģistrēties Interneta veikala sistēmā, izveidot iepirkumu grozu Interneta veikalā, veikt pasūtījumu, apmaksāt pasūtījumu, nosūtīt pasūtījumu) saskaņā ar šajos Pirkšanas-pārdošanas noteikumos un Interneta veikalā izklāstītajiem nosacījumiem.

6.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi saskaņā ar šo Pirkšanas-pārdošanas un pirkšanas noteikumu un nosacījumu 11. punktā izklāstītajiem nosacījumiem.

6.3. Ja Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam pasūtītās preces, Pārdevējs apņemas piedāvāt Pircējam analogu vai, cik vien iespējams, līdzīgu preci. Ja Pircējs atsakās pieņemt analogu vai maksimāli līdzīgu preci, Pārdevējs apņemas 14 kalendāro dienu laikā atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudu, ja Pircējs ir veicis priekšapmaksu par Preci.

7. PIRCĒJA PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANA

7.1. Pircējs var iegādāties Preces, nereģistrējoties Interneta veikala sistēmā, saskaņā ar Interneta veikalā noteiktajiem Pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem.

7.2. Pirkuma-pārdevuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, izvēloties iegādājamo(-ās) preci(-es) un izveidojot iepirkumu grozu, ir norādījis Pircēja datus (pasūtījuma informāciju), ir izvēlējies apmaksas veidu, apstiprina pasūtījumu, noklikšķinot uz aktīvās saites “Pasūtīt”, un pēc tam, kad ir iepazinies un piekritis ievērot Pirkšanas-pārdošanas noteikumus un nosacījumus (atzīmējot “Es piekrītu noteikumiem un nosacījumiem”), saņem pasūtījuma apstiprinājuma paziņojumu Interneta veikala sistēmā un/vai e-pastu.

7.3. Katrs pirkuma līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek reģistrēts un saglabāts Interneta veikala datubāzē.

8. CENAS, MAKSĀŠANAS KĀRTĪBA UN NOTEIKUMI

8.1 Tiešsaistes veikalā pārdotās preces tiek uzskaitītas kopā ar to pārdošanas cenu. Tiešsaistes veikalā preču cenas tiek norādītas euro. Preču cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas sedz Pircējs, kurš ir izvēlējies konkrētu piegādes veidu.

8.2. Pārdevējam ir tiesības mainīt Interneta veikalā norādīto preču cenu pēc pasūtījuma veikšanas, ja tas ir saistīts ar preču izmaksu pieaugumu, tehnisku kļūdu Interneta veikala informācijas sistēmā vai izmaksām, kas saistītas ar preču pārdošanu Pircējam. Preču cenas izmaiņu gadījumā Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju. Pircējam ir tiesības iebilst pret šādām preču cenas izmaiņām un atcelt iesniegto pasūtījumu. Puses vienojas, ka jebkādi zaudējumi, kas radušies pasūtījuma atcelšanas rezultātā, netiek atlīdzināti.

9. TIEŠAIS MĀRKETINGS, REKLĀMAS KAMPAŅAS (TIEŠĀ MĀRKETINGA SPĒLES, LOTERIJU KONKURSI).

9.1. Apstiprinot pasūtījumu, Pircējs piekrīt, ka ir iepazinies ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem un ka viņš (ne)atļauj izmantot savus personas datus (e-pasta adresi) Pārdevēja tiešā mārketinga mērķiem.

9.2. Pircējam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos un atteikties no Pārdevēja jaunumu vēstuļu saņemšanas, nenorādot iebilduma iemeslu.

9.3. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var iniciēt dažādas akcijas Interneta veikalā.

9.4. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt akciju noteikumus vai atcelt akcijas.

9.5. Jebkuras izmaiņas vai akciju noteikumu un nosacījumu atcelšana ir spēkā tikai perspektīvi, t.i., no to izpildes brīža.

9.6. Pārdevējs nosūta visus paziņojumus, izmantojot Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītos saziņas līdzekļus.

9.7. Visus paziņojumus un jautājumus Pircējs nosūta uz Pārdevēja Interneta veikala sadaļā “Kontakti” norādītajiem tālruņa numuriem un e-pasta adresēm.

9.8. Pārdevējs nav atbildīgs, ja Pircējs nesaņem nosūtīto informāciju vai apstiprinājuma ziņojumus interneta pieslēguma tīklu, e-pasta pakalpojumu sniedzēju traucējumu dēļ.

10. DĀVANU KUPONI UN LOJALITĀTES PROGRAMMA

10.1. Pārdevējs ir tiesīgs pārdot dāvanu kuponus, ar kuriem Pircējs var iegādāties Pārdevēja pārdotās preces. Dāvanu kuponu iegādei netiek piemērotas nekādas atlaides. Dāvanu kuponi nav apmaināmi pret skaidru naudu.

10.2. Ja Pircējs par preci, kas iegādāta ar dāvanu kuponu, samaksā mazāku summu nekā dāvanu kupona vērtība ar dāvanu kuponu, cenu starpība Pircējam netiek atmaksāta. 10.3. Ja Pircējs ar dāvanu kuponu norēķinās par preču iegādi, kuru vērtība ir lielāka par dāvanu kupona vērtību, Pircējs samaksā Pārdevējam cenas starpību.

10.3 Izpārdošanas precēm atlaides nav pieejamas. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji noteikt citus preču veidus, uz kuriem neattiecas atlaides.

10.4. Pircējs drīkst izmantot tikai vienu atlaižu kodu un/vai esošos dāvanu kuponus vienam pirkumam.

11. PREČU PIEGĀDE

11.1. Pasūtot Preces, Pircējam Pieteikumā jānorāda:

11.1.1. Preču piegādes vietu un laiku, ja Pircējs vēlas, lai Preces tiek piegādātas ar kurjerpastu;

11.1.2. izvēlēto pasta nodaļu vai pasta pakalpojumu sniedzēja termināli, uz kuru Pircējs vēlas, lai Preces tiktu piegādātas. Nosūtot Preces šādā veidā, jāievēro šajos pašapkalpošanās termināļos noteiktās prasības (piemēram, maksimālais svars vai izmēri).

11.2. Ja Pircējs izvēlas saņemt Preces Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 12.1.3. punktā noteiktajā kārtībā, kad Preces tiek nosūtītas uz Pircēja izvēlēto saņemšanas vietu, Pircējs par to tiek informēts Interneta veikala sistēmā, kā arī ar e-pasta un/vai īsziņas palīdzību. Pircējam ir pienākums saņemt preces 3 (trīs) dienu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža. Beidzoties šim termiņam, Pārdevējs pēc savas iniciatīvas var izbeigt pirkuma līgumu un pārdot preces, kuras Pircējs nav paņēmis, citiem pircējiem. Pircējam tiek atmaksāta par preci samaksātā nauda saskaņā ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 13.7. punktā noteikto kārtību.

11.3. Preces tiek nodotas personai, kas norādīta pasūtījuma veidlapā. Gadījumā, ja norādītā persona nevar pieņemt preces un preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs izvirzīt pretenzijas pret Pārdevēju par preču piegādi nepareizam subjektam vai citām neatbilstībām preču piegādē.

11.4. Pasūtījuma veidlapā Pircējam ir tiesības norādīt, ka Preces tiks piegādātas Saņēmējam. Šādā gadījumā Pircējam ir jānorāda Saņēmēja vārds, uzvārds, kontakttālrunis un e-pasta adrese.

11.5. Pirms Preču piegādes Pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis sazinās ar Pircēju vai Saņēmēju, lai sīkāk precizētu piegādes noteikumus un nosacījumus (piegādes vieta un laiks, persona, kas saņems Preces).

11.6. Preces tiek piegādātas Pircējam vai Saņēmējam termiņā, par kuru pārvadātājs un Pircējs individuāli vienojas. Pārvadātājs sazinās ar Pircēju vai Saņēmēju pa tālruņa numuru, ko Pircējs norādījis pasūtījuma veidlapā. Pircējs piekrīt, ka neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu gadījumā piegādes datums var atšķirties no piegādes datuma, par kuru vienojies Pircējs un pārvadātājs. Šādos apstākļos Pārvadātājs nekavējoties sazinās ar Pircēju, lai atkārtoti vienotos par piegādes datumu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem.

11.7 Gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču, Pircējs tiek informēts par viņa pasūtīto preču trūkumu un piegādes termiņiem.

11.8. Visos gadījumos Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu neievērošanu, ja preces nav piegādātas Pircējam vai nav piegādātas laikā Pircēja vai Saņēmēja vainas dēļ vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ.

11.9. Pircējs apņemas pieņemt Preces personīgi vai pasūtījuma veidlapā norādīt ziņas par personu, kas pieņems Preces. Gadījumā, ja viņš vai viņa pilnvarota persona nevar pieņemt Preces personīgi un Preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs izvirzīt jebkādas pretenzijas pret Pārdevēju par Preču piegādi nepareizai personai vai citiem piegādes pārkāpumiem. Ja Pircējs vai Saņēmējs nepieņem preces, par kurām samaksāts ar priekšapmaksu, tiks iekasēta papildu maksa par atkārtotu piegādes organizēšanu. Pārdevējs patur tiesības izformēt pasūtījumu, ja Pircēja vai Saņēmēja vainas dēļ preces netiek saņemtas ilgāk nekā 5 (piecas) kalendārās dienas.

11.10.Pārdevējs apņemas piegādāt Preces Pircējam saskaņā ar Preču aprakstos norādītajiem termiņiem, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā. Šie termiņi netiek piemēroti gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav pieprasītās Preces un Pircējs tiek informēts par pasūtītās Preces trūkumu. Pircējs piekrīt, ka neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu gadījumā piegādes datums var atšķirties no Preču aprakstos norādītajiem datumiem vai no piegādes datuma, par kuru vienojies Pircējs un Pārdevējs. Neparedzētu apstākļu gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes datumu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem.

11.11. Gadījumos, kad Pārdevējs var nosūtīt tikai daļu, bet ne visas Pircēja pasūtītās Preces noteiktajā termiņā, Pārdevējs var nosūtīt pieejamās Preces noteiktajā termiņā, bet pārējās Preces nosūtīt ar vēlāku sūtījumu. Pārdevējs sedz vēlākās piegādes izmaksas.

11.12. Piegādes/transporta pakalpojuma maksa tiek noteikta saskaņā ar piegādes/transporta uzņēmuma tarifiem. Ja preces tiek piegādātas ārpus Lietuvas Republikas teritorijas, piegādes (transporta) pakalpojuma maksu nosaka ar atsevišķu rakstisku vienošanos starp Pircēju un Pārdevēju. Pārdevējs ir tiesīgs piemērot īpašas atlaides piegādes (transporta) pakalpojuma maksai Pircējiem, kuri atbilst Pārdevēja interneta veikalā izklāstītajiem nosacījumiem.

12. PREČU ATGRIEŠANA UN NOMAIŅA NEKVALITATĪVU PREČU GADĪJUMĀ

12.1. Pārdoto preču defektus novērš, bojātās preces nomaina un atdod atpakaļ saskaņā ar Mazumtirdzniecības noteikumu, kas apstiprināti ar Lietuvas Republikas valdības 2001. gada 11. jūnija lēmumu Nr. 697 “Par Mazumtirdzniecības noteikumu apstiprināšanu”, spēkā esošo redakciju.

12.2. Pircējam nosūtot preces Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 12.1. punktā minētajā gadījumā, jāievēro šādi nosacījumi:

12.2.1. atgrieztajām precēm obligāti jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī;

12.2.2. atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmis Pircējs;

12.2.3. atgrieztajām precēm jābūt tīrām;

12.2.4. jāiesniedz rakstisks pieprasījums, norādot vienu no šādām priekšrocībām: bez maksas novērst preces defektus, bez maksas nomainīt bojāto preci pret atbilstošas kvalitātes preci, samazināt preces cenu atbilstoši preces defektiem, vienpusēji izbeigt Līgumu un atgriezt par preci samaksāto cenu.

12.3. Preču nosūtīšanas/piegādes izmaksas, ja Pircējs nosūta preces Pārdevējam preču atgriešanai vai nomaiņai sakarā ar preču defektiem, vai defektu novēršanai vai pārbaudei, sedz Pārdevējs, ja atgriešanai vai nomaiņai nosūtītajās precēs tiek konstatēti defekti. Ja precēm netiek konstatēti defekti, sūtījuma izmaksas sedz Pircējs. Ja prece tiek aizstāta ar cita izmēra, krāsas vai modeļa preci, atkārtota piegāde ir bez maksas. Pircējs un Pārdevējs par preču atkārtotu piegādi vai atkārtotu saņemšanu vienojas pa e-pastu vai tālruni.

12.4. Lai saskaņā ar Pirkšanas-pārdošanas noteikumu un nosacījumu 12.2. punktu atgriezto preci aizstātu ar citu preci, Pircējam Interneta veikalā jānorāda atgriežamā prece un iemesli, kuru dēļ prece tiek atgriezta. Ja aizstāto preču vērtība ir lielāka nekā atpakaļ nosūtīto preču vērtība, Pircējs samaksā cenu starpību, izmantojot vienu no veidiem, kas noteikti Pirkšanas un pārdošanas noteikumu 8. punktā. Ja nomainīto preču vērtība ir mazāka par atdoto preču vērtību, Pārdevējs atlīdzina Pircējam cenu starpību.

13. PREČU ATTEIKUMA PREČU ATGRIEŠANA

13.1. Pircējam, fiziskai personai, ir tiesības atkāpties no noslēgtā līguma četrpadsmit dienu laikā, nenorādot iemeslu un neradot nekādas izmaksas, izņemot Civilkodeksa 6.22811. pantā paredzētās, izņemot Civilkodeksa 6.22810. panta 2. punktā paredzētos izņēmumus. Pārdevējs nepiešķir šādas tiesības Pircējam – juridiskai personai.

13.2. Pirkuma-pārdevuma noteikumu 13.1. punktā minētajā gadījumā, ja Pircējs vēlas atkāpties no noslēgtā pirkuma-pārdevuma līguma, Pircējs iesniedz skaidru lēmumu uz e-pasta adresi www.lari.lt. Pircējs e-pasta vēstules “Subject” rindā norāda pasūtījuma numuru, un temata rindā norāda “Pirkuma-pārdevuma līgums tiek izbeigts”. Atgriežot preces, ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments.

13.3. Atgriežot preces pēc pirkuma-pārdevuma līguma izbeigšanas, Pircējam jāievēro šādi nosacījumi:

13.3.1. atgrieztās preces nav lietotas;

13.3.2. atgrieztās preces nav bojātas;

13.3.3. atgrieztās preces ir oriģinālā un nebojātā iepakojumā;

13.3.4. no atgrieztajām precēm nav noņemtas oriģinālās etiķetes;

13.3.5. atgrieztās preces ir tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma pircējs;

13.3.6. atgrieztās preces nedrīkst būt zaudējušas savu tirdzniecībai derīgo izskatu Pircēja vainas dēļ (izņemot ārējā izskata izmaiņas, kas ir nenovēršamas pārbaudes nolūkā). Pārdevējs 15 dienu laikā pa e-pastu informē Pircēju, vai atgrieztās preces atbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem.

13.4. Saņemot Pircēja paziņojumu, kas minēts Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 13.2. punktā, Pārdevējs uz pastāvīga informācijas nesēja nekavējoties apstiprina Pircējam, ka ir saņēmis Pircēja atteikumu no pirkuma-pārdošanas līguma. Pienākums pierādīt, ka atteikums ir izpildīts, gulstas uz Pircēju.

13.5. Atteikuma termiņš beidzas četrpadsmit dienas pēc dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādīta persona, kas nav pārvadātājs, saņem pasūtītās preces, vai: ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces un preces tiek piegādātas atsevišķi, no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādīta persona, kas nav pārvadātājs, saņem pēdējo preci; ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās, no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādīta persona, kas nav pārvadātājs, saņem pēdējo partiju vai daļu.

13.6. Pēc tam, kad Pircējs ir izmantojis Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 13.1. punktā minētās atteikuma tiesības, pušu saistības izpildīt distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, vai noslēgt distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, ja Pircējs ir izteicis piedāvājumu to noslēgt, izbeidzas.

13.7. Pārdevējs atmaksā Pircējam visas Pircēja samaksātās summas, izņemot Pircēja piegādes izdevumus, nekavējoties un ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis Pircēja paziņojumu par atteikšanos no līguma. Ja Pircējs izmanto savas atteikuma tiesības, Pircējs sedz tiešos preču atpakaļnosūtīšanas izdevumus. Atmaksājot Pircējam samaksātās summas, Pārdevējs izmanto to pašu maksāšanas veidu, ko Pircējs izmantoja, maksājot Pārdevējam, ja vien Pircējs nav skaidri piekritis citam veidam un ar nosacījumu, ka Pircējam nerodas nekādas citas papildu izmaksas.

13.8. Pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt Pircējam jebkādas papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Pircējs ir skaidri izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā lētākā parastā piegādes veida.

13.9. Pārdevējs var aizturēt jebkādu naudas atmaksu Pircējam līdz brīdim, kad Preces ir atgrieztas Pārdevējam vai līdz brīdim, kad Pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka Preces ir nosūtītas Pārdevējam, atkarībā no tā, kas notiek agrāk. Pircējs tiek informēts par to, ka Pārdevējs ir saņēmis atgrieztās preces, izmantojot Interneta veikala sistēmu un/vai nosūtot e-pastu vai SMS.

13.10. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam nosūtīts paziņojums par atteikumu, nosūta vai nodod Preces Pārdevējam vai jebkurai citai Pārdevēja pilnvarotai personai uz Pārdevēja adresi, no kuras tika piegādātas Preces. Pircējam ir jāpievieno sūtījumam, kurā ir atgrieztās preces, vēstule, kurā norādīti viņa personas dati, konta numurs un pasūtījuma numurs. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības, Pircējs sedz tiešos preču atpakaļnosūtīšanas izdevumus.

14. ATBILDĪBA

14.1 Pārdevējs nav atbildīgs par Interneta veikalā ievietoto saišu uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu tīmekļa vietnēm saturu, informāciju vai darbībām. Pārdevējs neuztur, nekontrolē un nepārstāv šādus uzņēmumus, iestādes, organizācijas vai personas.

14.2. Pirkuma-pārdevuma līguma neizpildes vai nepienācīgas izpildes gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, t.i., izmaksas, kas otrai pusei radušās vainīgās puses rīcības rezultātā.

15. PRIVĀTUMA POLITIKA UN PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA

15.1. Pārdevējs nodrošina datu subjektu tiesības saskaņā ar Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumu un citiem normatīvajiem aktiem, kas regulē personas datu apstrādi. 15.2. Pārdevējs apstrādā Pircēja sniegtos personas datus elektroniskās komercijas (klientu pasūtījumu izpilde) un tiešā mārketinga nolūkos.

15.2. Pārdevējs elektroniskās komercijas nolūkos saņem un apstrādā Pircēja personas datus: vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, adresi, ar pirkumu saistīto informāciju (pirkuma datumu, preci, cenu, daudzumu, pasūtījuma izpildes piezīmi, paroli, IP adresi, atlaides kodu). Šie personas dati tiek glabāti piecus gadus no brīža, kad Klients pēdējo reizi pieteicies Klienta kontā. Pēc tam personas datus iznīcina Pārdevēja pilnvarots darbinieks.

15.3. Pārdevējs ar Pircēja piekrišanu vai Personas datu tiesiskās aizsardzības likuma 14. panta ceturtajā daļā noteiktajā kārtībā saņem un apstrādā Pircēja personas datus tiešā mārketinga nolūkos: vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, adresi, kā arī citus pēc Pircēja iniciatīvas sniegtos datus (e-veikalā iegādātās preces kategorija, hobiji, dati, kas apliecina tiesības piedalīties akcijās, dokumenti, kas apliecina akciju nosacījumu izpildi (piemēram, pirkuma čeka datums un numurs), IP adrese). Šie personas dati tiek glabāti Klienta izvēlēto glabāšanas termiņu (no 1 līdz 10 gadiem); to personu dati, kuras nav iebildušas pret šādu personas datu apstrādi tiešās tirgvedības nolūkos, tiek glabāti 5 gadus pēc to saņemšanas. Beidzoties iepriekš minētajiem periodiem, personas datus iznīcina Pārdevēja pilnvarots darbinieks.

15.4. Pārdevējs Pirkuma-pārdevuma noteikumu 15.2. un 15.3. punktā minētos personas datus saņem tieši no Pircēja pēc Pirkuma-pārdevuma līguma uzsākšanas). Pārdevējs neapstrādā citādā veidā saņemtos personas datus.

15.5. Pircējs apliecina, ka viņam ir bijusi iespēja iepazīties ar personas datu apstrādes nosacījumiem un viņam ir šādas tiesības:

15.5.1. Pircējam, uzrādot Pārdevējam savu identitāti apliecinošu dokumentu vai apliecinot savu identitāti ar likumā noteiktajiem elektronisko sakaru līdzekļiem vai elektronisko sakaru līdzekļiem, kas ļauj pienācīgi identificēt personu, ir tiesības piekļūt saviem personas datiem un pārbaudīt, kā tie tiek apstrādāti, vai apturēt savu personas datu apstrādi, ja dati tiek apstrādāti, pārkāpjot Fizisko personu datu aizsardzības likuma vai citu likumu noteikumus;

15.5.2. Pircējs savu piekrišanu vai iebildumu pret savu personas datu apstrādi izsaka rakstiski, nosūtot e-pastu uz adresi, kurā viņš veica pirkumu Interneta veikalā, norādot savu vārdu un uzvārdu;

15.5.3. Pircējam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešās tirgvedības nolūkos, nenorādot iebilduma iemeslus.

15.6. Pircējam ir tiesības pieprasīt personas datu labošanu, iznīcināšanu vai personas datu apstrādes apturēšanu, rakstveidā vai personīgi ierodoties Pārdevēja darbības vietā.

15.7. Pārdevējs var sniegt personas datus datu subjektam, paku piegādes uzņēmumiem, kā arī citiem datu saņēmējiem tikai tādā apjomā un kārtībā, kā noteikts šajos Pirkšanas-pārdošanas noteikumos, ja Pārdevējam ir pienākums sniegt personas datus saskaņā ar likumu, tiesu nolēmumiem un citiem tiesību aktiem.

16. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

16.1 Saziņai starp Pircēju un Pārdevēju, tostarp, bet ne tikai, paziņojumiem, sarakstei, ir jābūt rakstiskai. Paziņojumi, kas nosūtīti pa e-pastu, arī tiek uzskatīti par rakstisku saziņu. E-pasta paziņojums tiek uzskatīts par saņemtu, kad ir pagājušas 96 stundas no tā nosūtīšanas brīža.

16.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā grozīt, grozīt vai papildināt Pirkšanas-pārdošanas noteikumus un nosacījumus, ņemot vērā likumā noteiktās prasības. Pārdevējs par visiem grozījumiem, labojumiem vai papildinājumiem paziņo Interneta veikalam. Iegādājoties preces Interneta veikalā, Pircējs piekrīt grozītajiem, labotajiem vai papildinātajiem Pirkšanas un pārdošanas noteikumiem. Pircēja piekrišana tiek izteikta, iesniedzot pasūtījumu Pārdevējam. Tikai tie Pircēji, kuri piekrīt spēkā esošajiem Pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, var iegādāties preces Interneta veikalā. Izmaiņas neattiecas uz jau pieņemtiem un nepabeigtiem pasūtījumiem.

16.3. Strīdi saistībā ar preču pirkšanu un pārdošanu Interneta veikalā tiek risināti pārrunu ceļā.